Prekių pristatymo taisyklės
Visus užsakymus nemokamai pristatome visoje Lietuvoje savo transportu arba DPD kurjerių pagalba iki Jūsų namų (tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas).
Baldus VISADA stengiamės pristatyti klientams patogiu metu, maloniai suderiname su klientu tinkamą laiką.
____
– jeigu pirkinių krepšelio vertė iki 50 € – pristatymo kaina 3.99 €.
– jeigu pirkinių krepšelio vertė 50 € ar daugiau – pristatymas nemokamas.
____
Jeigu produktas atitinka išmatavimus (ilgis – 61 cm, plotis – 44 cm, aukštis – 37 cm, maksimalus siuntos svoris – 20 kg) siuntas pristatysime DPD Pickup siuntų terminale arčiausiai Jūsų namų.
___
Visus užsakymus, kai jie atvyksta pas mus, galite nemokamai atsiimti iš fizinės parduotuvės adresu Polocko g. 9, Vilnius.
Baldai dažniausiai pristatomi nesurinkti dėžėse, bet prie baldų yra pridedama surinkimo instrukcija, furnitūra.
____
Prekių pristatymas į Kuršių Neriją nemokamas tik tam tikrai prekių grupei. Dėl išsamesnės informacijos prašome kreiptis tel: +370 69323011 arba el. paštu: info@follow11.lt
____
Jei prekes turime Lietuvoje – pristatymo terminas 3-4 darbo dienos.
Jeigu neturime prekės Lietuvoje, prie kiekvieno gaminio rasite visą informaciją apie gaminio pristatymo laiką, taip pat galite susisiekti kontaktiniu telefonu ar el. paštu.
Prekių gražinimo taisyklės
Norint grąžinti netikusias prekes, pirmiausia turite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių:
El.paštu: info@follow11.lt arba telefonu: +370 69323011, I-V 11-18
Prekių grąžinimas ir keitimas.
1.1. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
1.2. Pirkėjui grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
1.2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
1.2.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
1.2.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
1.2.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo.
1.3. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 1.2. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
1.4. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
1.5. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama už prekes sumokėta pinigų suma.
1.6 Grąžinant prekę dėl bet kokios priežasties, Pirkėjas visuomet turi teisę nemokamai atvežti grąžinamą prekę į mūsų prekių priėmimo-išdavimo punktą. Standartinis prekių grąžinimas vyksta per mūsų partnerius – DPD. Kurjeriai grąžinamą prekę atvažiuoja ir paima iš Jūsų nemokamai.
! Pirkėjas negali grąžinti prekių, kurios buvo užsakytos ir / ar pagamintos arba gaminamos pagal individualų Pirkėjo užsakymą, specialius Pirkėjo nurodymus arba yra akivaizdžiai pritaikytos individualiems Pirkėjo poreikiams ir kurios nėra iš anksto pagamintos bei kitais Lietuvos Respublikos įstatymuose numatytais atvejais.